Descubre lugares para visitar...

resultados

Buscar en «Agenda»

Desde
Hasta

Buscar en «Descubre»

Buscar en «Establecimientos para comer»

Buscar en «Alojamientos»

123...10»

Cable de esquí Galicia

Fornelos de Montes (Río Oitavén)
Actividades y deportes

El primer cableesqui de Galicia, más información en www.clubwake.es


Camino Portugués por Mos

Mos (Marxe da estrada nacional 550, dirección Redondela.)
Actividades y deportes

Son muchos los peregrinos y visitantes que recorren el Camino de Santiago Portugués. Una parte del mismo,  pasa por Porriño enlazando con Mos,  en la capilla de las Angustias, en Ameirolongo, para  acabar su paso por este ayuntamiento en la  Anta en Santiaguiño. Este tramo del camino, comparte trazados de senderos rurales con otros que transcorren por le margen de la carretera N-550, dirección Redondela.


Casa Magina

Fornelos de Montes (Ventin, Fornelos de Montes)
Actividades y deportes

Teléfono de contacto - 680929750 - 680884292


Granja Escuela Kiriko

Fornelos de Montes (Soutosico, Nº20 Fornelos de Montes (Pontevedra))
Actividades y deportes
Organización de actividades para grupos en la naturaleza

Área recreativa Molinos de la Pardaciña

Pazos de Borbén (Pazos- As Muras)
Espacios naturales

Molinos antigüos restaurados en los que se puede comprobar como la fuerza del agua movía la muela para moler maiz para obtener harina. El entorno se acompaña de un área de descanso con mesas para merendar y de un parque infantil.


Caselas

Salceda de Caselas (Polas parroquias de A Picoña, San Xurxo e Santa María.)
Espacios naturales
O río Caselas da apelido ao Concello de Salceda, de aí o empeño dos entes locais en centrar a importancia e o protagonismo do entorno do río na vida cotiá dos salcedenses. O río Caselas conta con un sendeiro na súa marxe que, ao finalizar o terceiro tramo, contará cun percorrido duns 3.174m dende o Rubal, na parroquia de A Picoña, ata As Regadas na parroquia de Santa María. Dito sendeiro pódese subdividir en 3 tramos por orde cronolóxica de habilitación:
  • Tramo: O primeiro tramo da senda do río Caselas comprende unha lonxitude de 2.014 metros e no seu percorrido podemos disfrutar do Parque Etnográfico dos Muíños. Cinco é o número dos mesmos; os dous muíños das Covas, o da Laxe ou do Crego, o muíño de Figueiras e o do Marcial. Actualmente están acondicionados para posibles visitas o da Laxe e os dous das Covas.
  • Tramo: A seguinte fase da senda no río Caselas une As Pontes coa Ribeira (Pombar de Antero) nun percorrido de 560 metros de lonxitude.
  • Tramo: Aprobada no 2013, a última fase da senda conta con un traxecto de 600 metros de lonxitude que unirá As Pontes con As Regadas, na parroquia de Santa María.

Couso

Gondomar
Espacios naturales
Destaca el Alto de Santo Antoniño por su área de ocio y las vistas panorámicas de buena parte del Val Miñor, el Río de Couso, el carácter sociable y amigable de su vecinanza que da lugar a uniones vecinales como la Banda de Gaitas Novos Aires, las dos asociaciones de Aguas, la Xunta de Montes, las dos Comisiones de Fiestas (San Cristovo y Os Remedios). También hay que mencionar el buen hacer del arte tradicional con hermosos hórreos, puentes, cruceros, iglesia y capilla y determinadas casas.

Embalse de Eiras

Fornelos de Montes (Parroquia de Eiras)
Espacios naturales
La construcción de la presa y embalse de Eiras tuvo por objeto garantizar el abastecimiento de agua a la ciudad de Vigo, servicio que se fue haciendo extensivo a outros municipios de la Mancomunidad. El agua es conducida por gravedad mediante una canalización que llega a la planta de potabilización en O Casal, en Vigo, sorteando el valle del Louro mediante un sifón en Os Valos (Mos). El embalse propiciá la proliferación de una fauna y flora propias de aguas embalsadas en el entorno de Eiras. Situado en el lugar de Oitavén, el embalse, con una cuenca de 144,71 kilometros cuadrados, lo forma una presa de hormigón con una altura de 51 metros y una capacidad de almacenamiento de 22 hectómetros cúbicos.

Fonte das Carballas

Salceda de Caselas (No casco urbán, acceso dende a Rúa Pontevedra)
Espacios naturales
Fonte centenaria que foi punto de referencia en Salceda durante moitos anos e que permaneceu no abandono dende que se procedeu á construcción de edificacións no seu entorno. Actualmente rehabilitada, a fonte conta cunha área contigua de lecer e unha poza que se extende a carón do muro por un dos laterais. Nunha ubicación privilexiada, dende esta fonte parte un sendeiro que cruza o límite do casco urbán e que pretende facer de ensache coas diversas sendas existentes na contorna do río Caselas e Landres, entre outros.

Fraga do Rei

Pazos de Borbén (Parroquia de Moscoso)
Espacios naturales
Situada en el río Barragán, la Fraga do Rei, también conocida como Fraga do Río Barragán, es un paraje de gran belleza y alto valor ecológico. Bosque de ribera en el que abundan las especies propias de las orillas de los ríos: abedules, fresnos, alcornoques y sauces.

123...10»


Copyright © 2018 - Mancomunidade de Vigo